fredag den 20. april 2012

I can see that you are rich

Hehe – I undrer sikkert over hvad jeg mener. Jo i dag tog Joel mig ud på et lille eventyr. Da jeg kom til området – kunne jeg med det samme se en stor forskel. Nemlig der hvor jeg har været i 2 måneder og det sted jeg var nu på – det område var rigere. TYDELIGT, der var flere hvide mennesker og rige sorte i store lækre biler. Vi tog hen til et center, Garden City – hvor vi tog ind i et supermarked. En kæmpe forskel mellem det supermarked i landsbyen hvor jeg bor og der hvor vi var. Det var større, havde flere forskellige ting og også fra andre lande. Så at der var vinduer og kiwier, dem måtte jeg købe. De smagte godt! Kiwier og vinduerne findes ikke i landsbyerne.
Underligt nok følte jeg ikke tilpas der, måske fordi jeg er så vant til der hvor jeg bor. Nu glor folk ikke på mig og vinker ikke. Ha ha J
 Så gik vi lidt rundt i centeret, hvor der var mange cafer fyldt med hvide mennesker. Så kørte vi videre i området, det ser så anderledes ud. Mere rent, vejene er pænere, det er pænere at se på og flere politimænd.  Så kørte vi videre, pludselig var vi ”hjemme” ;)
Vi tog hen til markedet igen, hold da kæft mand. Elsker sq det marked. Fyldt med spændende og farverige ting. Jeg fik købt flere ting denne gang, da Joel jo var med og holdt øjnene med prisen J købte tingene hos en Joel kendte. Når min skønne familie er her, så skal vi bare derhen! Denne gang skal vi sikkert betale mere, men pyt det er ikke SÅ dyrt. Det er også hyggeligt at bare gå rundt og kigge på forskellige ting – der er figurer, smykker, skåle, tøj, sko osv. Det er noget de har selv lavet – måske har nogle lavet dem og givet dem til bodene så de kan sælge dem for dem. Jeg er stadigvæk ret glad for mine smukke skåle jeg har købt langt ude i en lillebittet by. J
Billeder!

Køerne der går rundt på vejene – også på de rigtige veje! Sindssygt! J

Markedet

I denne uge har Rose været her meget, og vi har mange ting til fælles.. en af dem er – rigtigt god mad. Rose er VILDT god til at lave mad. Uhmm J Rose lavede gris – det smager bare så himmelsk at jeg måtte få hende til at lave det to gange i denne uge J Vi spiser også meget avokados, især fordi vi fik en masse fra hendes bedstemor. Mums mums! Vi drak også te, da det øsede ned og var en smule koldere end det plejede være. Det var rigtigt hyggeligt at sidde og drikke te! :D Min morgenmad – spiser yoghurt, men senere får jeg denne mad. Æg omlet med avokado og tomater. Uhmm… <3 og nogle gange får jeg brød der er kommet i æg og så kommet på panden, det smager også godt!

Håber at I alle får en dejlig weekend.
Love

Ingen kommentarer:

Send en kommentar